(من کنت مولا فهذا علی مولا)حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگانبا عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیانتبریک و تهنیت عرض مینمایم...